Мета і завдання:

  •   Запропонувати та підтримати  досвід викладання інформатики за Державним стандартом початкової загальної освіти у частині «Об’єкти. Графічний редактор»;
  •  Скомпонувати та сконструювати сучасний урок інформатики в початковій школі у частині «Об’єкти. Графічний редактор»;
  • Обрати графічний редактор, визначити його цінність та встановити порядок  роботи в цьому графічному редакторі та використати досвід роботи з програмними засобами;
  • Порівняти та вибрати інструменти середовища  альтернативних графічних редакторів Tux Paint і Paint та створити малюнок в одному із редакторів;
  • Проаналізувати, класифікувати та зробити висновок щодо  особливостей роботи з комп’ютерними програмами підтримки вивчення навчальних предметів («GCompris», «Scratch» «Сходинки до інформатики», «Скарбниця знань. І рівень», Інформатика. 1 рік навчання.